Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Και νέα επιστολή του κ. Μυτηληναίου


Και πάνω που νομίζαμε ότι δεν θα ξανασχολιόταν μαζί μας...


Προς: Θηράματα – Θηραζειν κλπ
Λυπάμαι που ασχολήθηκα μαζί σας και με τον κύριο που στηρίζεται.
Ειλικρινά λυπάμαι και για σας και για αυτόν τον τύπο τον οποίο πάτε να αναγορεύσετε σε τιμητή της δημόσιας ζωής στη Σαντορίνη.
Και μη μου πείτε πως όλα τα κάνετε για την προστασία του περιβάλλοντος γιατί δεν σας πιστεύω πλέον. Κάτι ήξεραν όσοι μούλεγαν να μην ασχοληθώ μαζί σας.
Να τον χαίρεστε και αυτόν και τα άρθρα του, να τα αναδημοσιεύσετε για να ανεβάσετε και το δικό σας επίπεδο.
Π.Μυτιληναίος


Θήραζειν: Κύριε Μυτηληναίε για μια ακόμη φορά να τονίσουμε ότι εκτιμάμε το έργο που έχετε κάνει όλα αυτά τα χρόνια στο θέμα της ειδησεογραφίας του νησιού όμως αυτό ούτε αλάθητο σας κάνει μα ούτε και στο απυροβλητο σας αφήνει, πόσο μάλλον όταν δεν μένεται απλώς παρατηρητητής και καταγραφέας των κοινών μα και ο ίδιος συμμετέχετε, και κάλα κάνετε, σε αυτά. Βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα και λίγο ακόμη και θα μας αποκαλέσετε και ...οπαδούς της σέκτας του Δελλαμάνη έτσι όπως το πάτε. Την λύπη που επικαλείστε για εμάς να την κρατήσετε για το νησί για το οποίο ναι μεν δείχνετε ότι νοιάζεστε στα 25 χρόνια της δημοσιογραφίας εδώ αλλά συγχρόνως φροντίζετε όταν κλείνετε τα μάτια για τους εκάστοτε φίλους σας αντί να το σπρώχνετε ένα βήμα εμπρός να το γυρίζετε 2 πίσω. Εάν νομίζετε ότι οι φίλοι σας είναι πάνω από το κοινό καλό και το νόμιμο, όποιο και αν είναι αυτό τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά, τουλάχιστον δημοσιογραφικά. Εμείς εδώ από το Θήραζειν έχουμε ευαισθησία για το περιβάλλον του νησιού είτε σας ενδιαφέρει είτε όχι αλλά και για το μέλλον του, τόσο του περιβάλλοντος, βλέπε Ση Ντάιμοντ, χωματερή, τσιμεντοποίηση κτλ αλλά και του ίδιου του νησιού γενικότερα, αφού τόσο το παρόν αλλά και το πρόσφατο παρελθόν του μάλλον δεν μας αφήνει και τόσο ικανοποιημένους. Μήπως εσάς σας ικανοποιεί η εικόνα του νησιού μας; Μας ενδιαφέρει το μέλλον των παιδιών μας, μας ενδιαφέρει η ιστορία του, ο πολιτισμός του, ο κάθε γαλανόλευκος τρούλος μας και τα ερείπια της προϊστορικής και αρχαίας περιόδου και θέλουμε να συνεχίσουν να υπάρχουν οι παραδόσεις που χρόνο με τον χρόνο φθείρωνται και χάνονται. Το εάν εσάς σας βολεύει να μην το πιστεύετε είναι δικαίωμα σας, όπως δικαίωμα σας είναι να βάζετε τους φίλους σας πάνω από το γενικό καλό και την νομιμότητα. Δεν σας ζητήσαμε να ασχοληθείτε μαζί μας, μόνος σας το επιλέξατε και μάλιστα θα μπορούσατε να απευθυνθείτε απευθείας στον "Αιρετικό" που σας τα "έχωνε" αντι αυτού φροντίσατε να μας ανακατέψετε όλους. Επειδή όμως δεν είμαστε πονηροί θέλουμε να πιστεύουμε ότι το κάνατε σε ένα είδος εν βρασμου ψυχής!

Μην στεναχωριέστε για το δικό μας επίπεδο, άλλωστε αυτό είναι καθαρά σε διαδικτυακή μορφή,σε επίπεδο χόμπυ και χωρίς καμιά είδους εξάρτησης πάσα είδους από κανέναν πάρα μόνο την αγάπη μας για το νησί και την Ελλάδα, αφήστε δε που δεν καπνίζουμε΄οπότε ούτε και έξοδα για τσιγάρα έχουμε. Αφήστε λοιπόν τους χαιρετισμούς σας στην άκρη και αφήστε εμάς να ανεβάζουμε ότι κείμενο, άποψη, θέμα, ιστορία, εικόνα, ήχο αφορά το νησί και μας ενδιαφέρει είτε σαν απλούς κατοίκους αυτού του νησιού μα και σαν πολίτες του.
Αγαπητέ κ.Δελλαμάνη αναρτήσεις με ύβρεις απλά σας βγάζουν από τον δρόμο και χάνεται κάθε δίκιο άλλωστε και μόνο με τις φωτογραφίες σας φαίνεται να ενοχλείται πολύ περισσότερο κάποιους.
Υγ: Και επειδή έχουν γίνει της μόδας τα αποφθέγματα τουλάχιστον να χρησιμοποιήτε όσο γίνεται περισσότερα Ελληνικά, έχουμε μπόλικα άλλωστε.
Καλημέρα Θήρα...

4 σχόλια:

Θηραιος ο Αιρετικος Αυτοχθων είπε...

Καλημέρα απο μένα... να τονίσω ότι δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα του κου Δελαμάνη καθως δε το γνωρίζα. Χτες το διαβασα απο την επιστολή του κου Μυτηλιναίου και τη νήξη που έκαναν τα Θηράματα. Εγω μετέφερα ένα email στο μπλοκ απο αναγνώστη, που αφορούσε τη παιδική χαρά, τις αφίσες και μιλούσε για όλους τους δημοσιογράφους απλά απευθυνόταν κυρίως στον κο Μυτηλιναίο ως πιο παλιό.Η΄ταν εύλογες οι απορίες που δημιουργήθηκαν, απάντηση δε πήρα ως Θηραίος και απλά αναδημοσίευσα τις απαντήσεις που έστειλε σε εσας. Αυτά για την ιστορία....ξέφυγε το πράγμα.
Να σημειώσω μόνο οτι κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής και στον ελυθερο διαλογο είναι δεκτές όλες οι απόψεις εφόσον δεν είναι υβριστικές.
Όπως είδα στα νέα Σαντορίνης έφυγε το λινκ με τα Θηραικά μπλοκ. Να τη χαιρόμαστε την ελευθεροτυπία...είναι κακή όταν διαφωνεί...
Να είστε καλά...

tournews είπε...

Καλημέρα σας.
Έχετε δίκιο για τις παρατηρήσεις σας και τις αποδέχομαι. Αλλά οι εν λόγω τύποι με έχουν βγάλει έξω από τα ρούχα μου. Ξεκίνησα πολύ όμορφα και με ενδιαφέρον να ασχολούμαι με τα προβλήματα του νησιού, αλλά συνάντησα τόση αδιαφορία και τόσο εμπαιγμό από όλες τις υπηρεσίες και τους αρμόδιους που λογικό ήταν να αρχίσω να τα χώνω. Ξέρω ότι χάνω το δίκιο μου, αλλά πές τε μου με ποιον άλλο τρόπο μπορώ να τον βρω όταν δεν καταλαβαίνουν οι τραμπούκοι του νησιού από άλλη γλώσσα.???
Οι καταστροφές που έχω υποστεί στα αυτοκίνητά μου και οι απειλές για την ζωή μου είναι αναρίθμητες από τους γενικώς τραμπούκους της μικρής κοινωνίας που ζούμε. Μόνο αυτή την γλώσσα καταλαβαίνουνε. Πες θα γίνεις ίδιος? Πολλές φορές στην ζωή μας χρειάζεται να κάνουμε και έξω από αυτό που πραγματικά πιστεύουμε και με τον τρόπο που πιστεύουμε ότι είναι ο καλύτερος.. Ο καθένας κάνει την δική του επανάσταση με τον τρόπο που του βγαίνει. Μόνο έτσι θα κουνηθούν λίγο τα πράγματα και θα πάψει αυτός ο ζαμαμφουτισμός. ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤ ΤΟΥΣ. Γιατί όλα έχουν ένα όνομα και μια κατηγορία. Οι εν λόγω τύποι λέγονται, Αρπάχτρες και ανήκουν στην κατηγορία των Λαμόγιων.
Όσο για τα Ελληνικά μου εν βρασμό ψυχής τα ψιλοξεχνάω. Δεν πειράζει όμως γιατί ούτως ή άλλως καταλαβαίνετε τι θέλω να πω και πως νοιώθω.
Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία σου.
Δελλαμάνης Παναγιώτης

Θηραιος ο Αιρετικος Αυτοχθων είπε...

Το μονο που θέλω να επισημάνω κε Δελλαμανη είναι ότι ελπίζουμε την καταγγελία να την κάνετε για το περιβάλλον πραγματικά και όχι για να εισπραξετε κάτι απο αυτό, γιατί έχουν βρεθεί πολλοί επιτήδιοι ανα καιρούς που λειτουργώντας ως "προστάτες" και υπο την απειλή της καταγγελίας απομυζούν τεράστια χρηματικά ποσά και το ασκουν πραγματικά ως επάγγελμα. Πρώτη φορά ακουσα για την ιστορία αυτή προχτές αλλά επειδη το μυαλό μας μπορεί να πάει παντού και δεν σας γνωρίζουμε, απευχόμαστε να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Για να μη παρεξηγηθούμε δεν είναι κάποια μομφή αυτή, απλά μια παράμετρος επειδή δυστυχώς τα μάτια μας εχουν δει πολλά. Καλό είναι πάντως να αποφευγεται τους χαρακτηρισμούς γιατί εφοσον το θέμα ακολουθεί τη δικαστική οδό σίγουρα δε είναι και ότι καλύτερο. Πάντως αν θέλετε να στοχοποιήσετε και άλλους, υπάρχουν πολλοί που καταστρέφουν το περιβάλλον σε αυτό το νησί αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα.
Να τονίσω τελειώνοντας ότι τα μπλοκς είναι μορφή εκφρασης και όχι ιντερνετικα δικαστικα μέγαρα υπενθυμίζοντας το σε όλους μας...

tournews είπε...

Το έχω ξανακούσει αυτό και εύλογη η απορία σου. Αν ήταν να τα παίρνω δεν θα τα έβγαζα και τα θέματα. Εγώ μιλώ όταν έχω ΜΟΝΟ χειροπιαστές αποδείξεις και όταν το θέμα το έχω βγάλει εγώ και ξέρω για την γνησιότητα του υλικού που έχω στα χέρια μου. Τον Γ Ρούσσο τον γνωρίζω από δουλεία που του έκανα (Φωτ/ση Βιν/ση της βάπτισης του γυιού του). Θα μπορούσα να το έχω καλύψει από την αρχή και να κάνω την πάπια όπως κάνουν μερικοί με τα φιλαράκια τους και αυτούς που τους δίνουν να αγοράζουν τσιγάρα. Δεν το έκανα και δεν πρόκειται να το κάνω γιατί δεν το έκανα ποτέ στα 25 χρόνια της καριέρας μου (φωτορεπόρτερ). Υπήρξαν πολλές ευκαιρίες να τα πάρω και να το βουλώσω. Αλλά δυστυχώς για την οικογένειά μου, δεν είναι του χαρακτήρα μου. Και λέω δυστυχώς γιατί δεν έχω μπάκα πίσω μου. Πάντα κάνω αυτό που μου προστάζει η συνείδηση μου και μόνο αυτή. Προτίμησα να φύγω από το νησί που ζει η οικογένειά μου και να πάω αλλού να δουλέψω για να μπορέσω να ζήσω την οικογένειά μου. Αν τα είχα πάρει εσείς τι νομίζετε ότι δεν θα καθόμουνα να τα φάω με την οικογένειά μου, ή ότι θα μου σπάγανε τα αυτοκίνητα και θα απειλείτο και η ζωή μου? Δεν συμβαδίζουν αυτά.
Το 1994 ήμουν στο Βοσνιακό και παρακολουθούσα σαν ελεύθερος φωτορεπόρτερ την κατάληξη των ανθρωπιστικών βοηθειών προς το πληγέντα Γιουγκοσλαβικό λαό. Όταν έβγαλα ότι τα περισσότερα πράγματα πήγαιναν στην μαύρη αγορά (με φωτ/κο και Video υλικό) και ότι οι νταλικιέριδες κατεβάζουν όπλα στην Ελλάδα και πολλά άλλα θέματα , με απείλησαν ότι θα μου κλείσουν το σπίτι αν βγάλω τα θέματα. Εγώ τα έβγαλα μέχρι εκεί που μπορούσα αλλά οι εφημερίδες και τα κανάλια σαν μοναδικό , τότε, μέσο ενημέρωσης το θάψανε το θέμα. Με κυνήγησαν αλλά εγώ δεν σταμάτησα. Σταμάτησαν να αγοράζουν υλικό από μένα με αποτέλεσμα να τους φτύσω και να προωθώ μόνος τα θέματα προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και όποιου του αρέσει.
Το ίδιο κάνω και εδώ γιατί εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά μου και ενδιαφέρομαι για το καλύτερο.
Όσο για τα δικαστικά άστους να με τρέχουν για εξύβριση. Το καλό θα ήταν να με τρέχουν για το χειρότερο για μένα, αν όλα αυτά ήταν ψέματα και υπήρχε διαπλοκή από πίσω.
Μπες στο image bank της σελίδας μου και πήγαινε στα φωτορεπορτάζ. Η φωτογράφιση με το πιστόλι και με την δολοφονία του Γιακουμάκη θα μπορούσε να μου αποφέρει πολλά εκατομμύρια αν δεν έδινα για δημοσίευση όπως και πολλά άλλα ρεπορτάζ που θα σηκωθούν σαν αρχείο της δουλειάς μου.
Καλή σου μέρα και σέβομαι τις απόψεις σου και τις απορίες σου. Αλλά είναι για κάποιους άλλους όχι για μένα. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τέτοιοι και τους ξέρουμε όλους.

Δελλαμάνης Παναγιώτης