Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Λάβαμε την εξής επιστολή...


Χωρίς να έχουμε καταλάβει εάν απλά μας την κοινοποίησε ο κ. Μυτηληναίος ή η αναφορά αφορά το ιστολόγιο μας, πράγμα που μάλλον δεν στέκει αφού δεν τον ...ενημέρωσαν από ότι φαίνεται και τόσο καλά. Τέλος πάντων σας την παραθέτουμε.



Αγαπητέ κύριε ;;; Λυπάμαι που δεν γνωρίζω πώς να σας προσφωνήσω.
Αν και έχω αποφασίσει εδώ και καιρό να μην απαντώ σε ανώνυμες καταχωρήσεις στο διαδίκτυο ,
με ενημέρωσαν πως αναφέρεστε προσωπικά σε μένα στην σελίδα σας και αφού διάβασα την σχετική σας καταχώριση έχω να σας δηλώσω τα παρακάτω:
Η παραίτησή μου από το Δ.Σ του κλειστού περιγράφεται στην ολιγόλογη ανακοίνωση που δημοσίευσα. Γράφω δηλαδή ότι δεν συμφωνώ με τον τρόπο που η σημερινή αρχή διαχειρίζεται το κλειστό ( εγώ κάπως αλλιώς βλέπω τον ρόλο και την λειτουργία του ) , έκρινα ότι ο ρόλος μου εκεί ήταν διακοσμητικός και επειδή δεν επιθυμούσα να συμμετέχω σε ένα συμβούλιο που δεν συνεδριάζει καν παραιτήθηκα. Νομίζω ότι όλα τα παραπάνω απαντούν στο ερώτημά σας. Οι λόγοι που περιγράφω ασφαλώς και έχουν σχέση με την πολιτική, αφού έχουν να κάνουν με την πολιτική που εφαρμόζει η σημερινή Δημοτική αρχή στο συγκεκριμένο θέμα. Παρεμπιπτόντως να σας αναφέρω ότι ο νέος Πρόεδρος του κλειστού έκανε αποδεκτή την παραίτησή μου και δεν ζήτησε να παραμείνω στη θέση μου, την οποία και κατέλαβε προκειμένου να πάρει την θέση του Προέδρου.
Σε ότι αφορά την δημοσιογραφική μου ιδιότητα, ασφαλώς και προσπαθώ να είμαι αδέσμευτος και νομίζω ότι μεγαλύτερη απόδειξη σε αυτό είναι η επί 25 και πλέον χρόνια παρουσία μου στο χώρο της δημοσιογραφίας (15 χρόνια ανταποκριτής της Κρατικής τηλεόρασης –του κρατικού ραδιοφώνου -μέλος δημοσιογραφικής ένωσης κ.λ.π). Αυτό δεν με εμποδίζει όμως, πάντα ανιδιοτελώς ,γι αυτό το λόγο και έχω άρνηθεί θέσεις με μισθό όπως αυτή του Αντιπροέδρου του κλειστού κ.λ.,π, όταν μου ζητηθεί να βοηθήσω μέσα από διάφορα Δ.Σ..Να καταθέτω δηλαδή τις προτάσεις μου και την εμπειρία μου σε όποιον μου το ζητήσει. Και σας διαβεβαιώ ότι έχω μεγάλη εμπειρία αφού και αθλητής για πολλά χρόνια υπήρξα αλλά και ήμουν εκείνος που πρώτος διοργάνωσε στο νησί τοπικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, αγώνες στίβου κ.α.
Σε ότι αφορά τις αφίσες στα δέντρα, ο αναγνώστης μου όχι μόνο είχε δίκιο αλλά ακόμα και μέχρι σήμερα τα δέντρα είναι γεμάτα αφίσες. Και δεν καταλαβαίνω αυτό που λέτε περί ΔΗΚΕΘ. Η ΔΗΚΕΘ είπε ότι θα ξηλωθούν οι αφίσες οι οποίες και δεν ξηλώθηκαν. Έχετε αναλάβει κάποιο ρόλο προστασίας της ΔΗΚΕΘ και των εργαζομένων της και σας ενόχλησε το σχόλιο ενός αναγνώστη που είχε δίκιο; Ζητώ συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα που είναι το περίεργο στην υπόθεση αυτή. Μάλλον περίεργη είναι η δική σας αναφορά στην ΔΗΚΕΘ και τους εργαζόμενους εκεί.
Για το περιβόητο θέμα της παιδικής χαράς να σας ενημερώσω ότι πέρα από τους αναγνώστες που είδαν τις καταχωρήσεις όλων σας, σε ραδιοφωνική μου εκπομπή, δύο φορές μάλιστα, ο πρόεδρος του Πύργου είχε αναφερθεί με καταγγελτικό λόγο στο θέμα της παιδικής χαράς και υπήρξε τηλεφωνική παρέμβαση από τον Δήμαρχο ο οποίος υποσχέθηκε την άμεση λύση του προβλήματος. Άλλωστε η φωτογραφία που δημοσιεύετε με τον πρόεδρο του Πύργου και το πλακάτ είναι από την δική μου ιστοσελίδα και το γνωρίζετε.
Αγαπητέ Κύριε.
Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι οι ανώνυμοι blogers συμβάλουν τα μέγιστα τόσο στην πολυφωνία του διαδικτύου, όσο και στην επίλυση των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το νησί μας.
Για αυτό το λόγο και τους αντιμετωπίζω πάντα με σεβασμό και παρακολουθώ τις καταχωρήσεις τους. Δεν με ενοχλεί η άσκηση κριτικής στον τρόπο που εγώ έχω επιλέξει να ενημερώνω τους Θηραίους τα τελευταία 25 χρόνια. Με ενοχλούν όμως οι προσωπικές επιθέσεις που κρύβουν πίσω τους συγκεκριμένες σκοπιμότητες.
Θέλω να πιστεύω ότι , η άσκηση κριτικής στο πρόσωπό μου από σας δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά που περιγράφω παραπάνω και για αυτό το λόγο και σας απάντησα.
Στους υπόλοιπους απαντά για μένα ο Μπ. Σω «Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης.»

Φιλικά Π.Μυτιληναίος

Δεν υπάρχουν σχόλια: