Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Η επιστροφή της Γλαύκης

Αν-Παικταμπλ!

τί ακούς Γλαυξ;
ΑΥΤΟ:
Και αν τα βουνά τα χωρίζουν
δες στέκουν μόνα και ελπίζουν
αντικριστά μια ζωή


Χτες περπάτησα πολύ.
Είδα στολισμένες βιτρίνες με πραγματάκια που φώναζαν:Γλαυξ αγόρασέ μας.
Αλλά έδειξα χαρακτήρα
Δε θα με κυριεύσουν εμένα τα υλικά αγαθά.Έχω μετατραπεί σε Αλμούνια και τα σχετικά
και προσέχω.
Τι όμορφα που είναι πάντως.
Φως έστω και ψεύτικο αλλά σου φτιάχνει τη διάθεση.
Σκεφτόμουν το εξής
Κάποια στιγμή βλέπω το τρόλευ από μακριά.
Καλά μη φανταστείτε από κανένα χιλιόμετρο
Δέκα βήματα απόσταση.
Του έκανα νόημα να με περιμένει
δε μπορούσα να τρέξω λόγω της επέμβασης
αδύνατον
και ο μαλέφας[ο γκράντ μαλάκας δηλαδή]
δεν με περίμενε
μισό λεπτό και την έκανε.
Πω πω θύμωσα πολύ.
Μου ήρθε να του σπάσω το κεφάλι.
Δηλαδή εγώ αυτή την περίοδο έχω ένα πρόβλημα παροδικό.Για κάποιες μέρες θα πηγαίνω σαν κότα.
Ένας άνθρωπος όμως που έχει μόνιμο πρόβήμα;
Τι θα γίνει;
Θα χάνει το λεωφορείο
επειδή ο οδηγός δεν σκέφτεται πως η εργασία του είναι κοινωνική και οφείλει να περιμένει δέκα δευτερόλεπτα να ανέβει ο κόσμος;
Μου ήρθε να βάλω τα κλάμματα από τα νεύρα μου.
Κάθησα στη στάση
και μου την έδωσε.
Σκεφτόμουν επίσης…
το φαινόμενο Σαμαρά
Αν-Παικταμπλ!

Κράτα με και μη σε νοιάζει τίποτα μη σε τρομάζει όποιος τολμά να αγαπάει αληθινά θα ' ναι ήρωας πάντα βαθιά
Μου έχει προκαλέσει μεγάλη εντύπωση.
Από τα αζήτητα
φίρμα.
Τελικά
η υπομονή είναι τεράστιο προτέρημα.
Το πιστεύω βαθύτατα.
Με την υπομονή κατά βάση κέρδισε.
Με την υπομονή της προσδοκίας για την κατάλληλη στιγμή.
Μπράβο του πάντως τον παραδέχομαι.
Σκεφτόμουν παράλληλα
το φαινόμενο
ΜΕΝΕΓΑΚΗ
Φέτος δεν τα πηγαίνει καλά
πράγμα το οποίο συνέβαλε στο να βγουν κάποιοι να χοροπηδήσουν από τη χαρά τους και να την πυροβολούν.
Ε ψιτ μάγκες
πυροβολήστε…ξεσκίστε …αν έχετε τσίπα αυτόν που είναι στα πάνω του.
Κλασικό ελληνικό φαινόμενο.
Ρε παιδί μου εμείς οι Έλληνες γουστάρουμε όταν κάποιος δεν τα πηγαίνει καλά…γουστάρουμε την πτώση του άλλου γιατί έτσι θα είμαστε εμείς πρώτοι αν και ελλειπέστατοι.
όμως
ο καιρός έχει γυρίσματα.
Ευθύνεται και η ίδια
Καμία αλλαγή στη θεματολογία.
Η Πρώτη θέση
εξασφαλίζεται με το διαφορετικό.
όταν κερνάς συνέχεια τον ίδιο μπακλαβά.
όσο καλός και να είσαι
κάποια στιγμή θα πει ο άλλος
βαρέθηκα
θέλω να φάω και κάτι άλλο….
Σκεφτόμουν πόσο βλάμμενος λαός είμαστε
επίσης
και πόσο καθυστερημένα μέσα έχουμε.
Με έχει θυμώσει το γεγονός
πως όλα τα μέσα
προβάλλουν αδυσώπητα μία τραγουδιάρα
που πέρυσι της δολοφόνησαν τον άνδρα
παιδί της νύχτας αυτός
και τώρα πάνε όλοι να τη βγάλουν
κυρία με τις καμέλιες.
Άει σιχτίρ
τι να πουν οι γυναίκες που μεγαλώνουν μόνες τους παιδιά ,πασχίζουν,αγωνίζονται δηλαδή;
Ναι θλιβερό και σοκαριστικό αυτό που της συνέβη
αλλά όχι ξαφνικά
να μου παρουσιάζουν την άλλη
ως κυρία με class
που άλλαξε ζωή
και όλα τα φαιδρά..γιατί είναι τουλάχιστον γελοίο.
Σκεφτόμουν
τέλος
πως
λίγα είναι τα
αν παίκταμπλ
πράγματα γύρω μου.
Λες και ένα μαύρο σύννεφο υπάρχει από πάνω μας.
Μου αρέσει και είναι σούπερ ο Καπουτζίδης πολύ
είναι φοβερό μυαλό.
Από τι βι
τίποτε άλλο
Ψάχνω να βρω βιβλία για δώρα χριστουγέννων.
Επίσης σούπερ ημερολόγια.
Κυκλοφορούν υπέροχα ημερολόγια πραγματικά.
Θέλω πολύ πολύ να πάω Χατζηγιάννη -Onirama
Να ξεκινήσω το γυμναστήριο πάλι
αλλά σε δυο μήνες μου επιτρέπεται ξανά.
Θέλω να στολίσω το σπίτι να γίνει σαν τη διαφήμιση του BAILLEYS
ένα πράγμα
σεμνά και ταπεινά.
Θέλω να δω μία ταινία που να με συγκλονίσει
όπως ήταν ο Άγγλος Ασθενής
ένα τραγούδι που να με ξεσηκώσει
θέλω αν παίκταμπλ
θεατρικές παραστάσεις και θεάματα
περιοδικά που να μην είναι όλα κλωνοποιημένα
Κοιτάζω τα ξένα καμία σχέση εκπληκτικά.

Άγιε Βασίλη
εκτός από τα MANOLO
φέρε και κάτι αν παίκταμπλ στη ζωή μας πληζζζζζζζζζζ
….
Ε ΝΑΙ
Πεθαίνω για Χατζηγιάννη!


Πηγή:http://glaykidarling.wordpress.com/2009/12/03/%ce%b1%ce%bd-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%ba%cf%84%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%bb/#comments

Δεν υπάρχουν σχόλια: