Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Ας τελειώσει πρώτα, ο Γρατσίας, αυτά που ξεκίνησε ....... (Δελλαμάνης Παν).


…. και τα έχει κάνει μη πω ….πως …..!!!! και ας αφήσει τα μεγαλεπήβολα  σχέδια για ποδηλατοδρόμους  το Λιμενικό Ταμείο Θήρας και ο Γρατσίας γενικότερα.
Αλήθεια κ Γρατσία πόσο στοίχησε το site του Λιμενικού Ταμείου για να μας δείχνεις τα σχέδιά σου για τα λιμενικά έργα της Σαντορίνης, όταν όλα όσα άρχισες τα έχεις αφήσει στα χάλια τους , ούτε κατά το ήμιση τελειωμένα, χωρίς σοβαρές μελέτες και χωρίς άδειες που όλα αυτά συμβάλλουν , όλα τα   αλιευτικά καταφύγια και τα λιμάνια και οι παραλίες , από τον Μονόλιθο έως  τους Μπαξέδες, να βρωμούν στην κυριολεξία  βοθρύλα λόγω της σήψης από τα φύκια που κατ’ εξακολούθηση  πετάς στις παραλίες και μπαζώνεις  όλο το νησί??????? Πιάνεις το ένα και αφήνεις το άλλο ατελείωτο. ΨΕΜΑΤΑ?????? Γιατί, όπως σωστα μου είπε κάποιος, δεν τελειώνεις πρώτα αυτό που ξεκίνησες, εφ όσον δεν υπάρχουν αρκετά και εξιδεικευμένα μηχανήματα, για να τα κάνεις όλα μαζί?


Γιατί όλα τα λιμανάκια μπαζώνουν και ξαναμπαζώνουν με φύκια?? Τώρα κάλεσες και ειδικό μηχάνημα που πρέπει να το χρυσοπληρώσουμε για να καθαρίζει τα χωρίς μελέτες κατασκευάσματά σου. Ε όχι ρε Γρατσία και κάθε Γρατσία δεν θα πληρώνουμε μια ζωή τις μαλακίες σας και τα δήθεν μεγαλεπήβολα με άγνωστες αμοιβές όπως κατήγγειλε και ο προκάτοχός σου Καραχαλιος δήθεν έργα σας.
Αυτές τις μέρες επισκέφθηκα το λιμανάκι των Μπαξέδων και το Πορί, Οι ψαράδες και οι καταστηματάρχες είναι αγανακτισμένοι από την κατάσταση που επικρατεί στους εν λόγω χώρους, όχι μόνο γιατί δεν αισθάνονται σιγουριά για τις περιουσίες τους (αλιευτικά ) αλλά γιατί έχουν υποβαθμιστεί ακόμα και οι παραλίες από την δυσοσμία με αποτέλεσμα οι ταβέρνες ακόμη να μην έχουν ανοίξει σεβόμενοι τους πελάτες τους που θα πρέπει με το φρέσκο ψάρι να σερβίρουν και μάσκες οξυγόνου.
Άσε λοιπόν τα μεγαλεπήβολα σχέδιά σου να γ……. όλες τις παραλίες του νησιού καταστρέφοντας το φυσικό κάλλος του νησιού, όχι μόνο γιατί δεν υπάρχουν κονδύλια αλλά γιατί θα τα κάνεις π……… και είμαι σίγουρος για αυτό. Να ξέρεις ότι εγώ προσωπικά θα σε κυνηγήσω έτσι και αγγίξεις τις παραλίες και ξαναρχίσεις να σκάβεις δρόμους  καταστρέφοντας το νησί. Δεν θα γίνει και η άλλη πλευρά της Σαντορίνης όπως έχουν καταντήσει την  Καλντέρα οι περισσότεροι αυθαίρετοι με τις ευχές της εκάστοτε Δημοτικής αρχής και της Πολεοδομίας και γενικότερα αυτού του άναρχου κράτους που ζούμε.
Σταμάτα να διαδίδεις επίσης ότι εξαιτίας μου το Λιμ Ταμείο έχει φάει πρόστιμα 30 και χιλιάδων και ότι επίσης εγώ φταίω που κάποια έργα δεν προχωρούν λόγω των καταγγελιών μου. Σε ότι έχω βάλει το χέρι μου ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ και απόδειξέ μου το αντίθετο. Τις μαλακίες σου πρέπει εσύ να τις πληρώσεις και όχι το Λιμενικό Ταμείο και τα λεφτά που έδωσες για να αγοράσεις καραβάκια να τα έδινες στο Λιμ Ταμείο.
Το Λιμανάκι στους Μπαξέδες της Οίας έχει καμιά σχέση με τα σχέδια που μου παρουσίαζες στις καλαμπορτζίδικες μελέτες του κάθε τυχόντα και άσχετου, με αποτέλεσμα όλα από την αρχή και απ΄ ότι έμαθα τώρα, προσέλαβες λιμενολόγο να έρθει να τα διορθώσει. Για αυτό κάτσε στα αυγά σου και πήγαινε να ασχοληθείς με τα νέα σου αποκτήματα (τα τουριστικά καραβάκια  στο Γιαλό) και άσε να μπει κάποιος που κατέχει το θέμα για να δουν και οι ψαράδες και εμείς μια ΚΑΘΑΡΗ….. ΧΩΡΙΣ  ΜΠΟΧΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΚΙΑ , ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ  παραλία στο νησί μας.
Αλήθεια οι ψαράδες τι λένε για όλα αυτά τους ρώτησες??? Εγώ τους ρώτησα και ξέρεις τι κάνουν ????? ΥΠΟΜΟΝΗ με σένα που μπλέξανε.  Εφ όσον δεν έχεις νύχια, σχέδια, λεφτά , μηχανήματα, άδειες , μελέτες , που πας ξυπόλητος στα αγκάθια και στην κατακραυγή του κόσμου??????
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ κατάλαβες Γρατσία , γιατί όλος ο ΚΟΣΜΟΣ έρχεται σε αυτό το Ευλογημένο Νησί  που κάποιοι σαν και σένα το έχουν καταντήσει π............
ΟΞΩ  λοιπόν και πάμε για άλλον.
Ο επόμενος  Πρόεδρος  του Λιμ Ταμείου να είναι ψαράς και άνθρωπος της θάλασσας κ Δήμαρχε, ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ  και όχι ένας από αυτούς που με τις ψήφους του σου έδωσε αυτήν την καρέκλα που θα κάθεσαι μέχρι τις επόμενες Δημ Εκλογές.
Μοίραζες τις θέσεις σε τόσο σημαντικά πόστα για τον τουρισμό μας σε άσχετους λες και μοίραζες στραγάλια .
Ο Αεροπόρος και ο Εφοριακός τι δουλειά είχαν στο Λιμενικό ταμείο Θήρας, τι σχέση έχουν αυτοί οι άνθρωποι με την θάλασσα?
Το Λιμενικό Ταμείο θέλει άνθρωπο της Θάλασσας και όχι του ΑΕΡΑ??????  όπως είναι ο Κος ΓΡΑΤΣΙΑΣ.

Δελλαμάνης Παναγιώτης (Φωτορεπόρτερ)

Άγιε μου Σώστη έλα σε χρειαζόμαστε. Ας τον πάρει κανείς τηλέφωνο γιατί δεν έχω μονάδες. Μου τελείωσαν από τις πολλές , σε αναμονή και χωρίς αποτέλεσμα,  κλήσεις στο ............ που κάποιος από κει μέσα είχε το θράσος να μου πει σε δημόσια συνάντησή μας και μπροστά σε άλλους παράγοντες και άρχοντες του νησιού γιατί ασχολούμαι εφ΄όσον τα πράγματα δεν πρόκειται να αλλάξουν με αποτέλεσμα μόνο να με έχουν για φύτεμα και να διαλύσω την οικογένειά μου.
Μα είμαστε σοβαροί Κε  ............ επειδή υπάρχουν κάποιοι τραμπούκοι και σπάσανε τα αυτοκίνητά μου και πολλά άλλα όπως επίσης πετάξανε οξύ σε αυτοκίνητο υφισταμένου σας θα πρέπει να τα αφήσουμε όλα στην τύχη τους? Ε ΟΧΙ ρε γαμώτο!!!! Όχι και από εσάς τέτοιες κουβέντες. Όλοι μαζί για το καλό του τόπου μας.


  


Θήραζειν: Ο Παναγιώτης επανήρθε δριμύτερος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: